• ۸۸۵۳۱۳۱۸-۱۹
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
صادرات

صادرات در کاوندیش سیستم:

شرکت مهندسی کاوندیش سیستم از مؤسسین اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی بوده است و همواره به صورت عضوی فعال، جهت پیشبرد مقاصد صادراتی فعالیت نموده است.

فعالیتهای صادراتی شرکت،  بمنظور حضور در بازار بین المللی از اوایل دهه 80 بصورت پراکنده آغاز شد و از اواخر سال 1386 بصورت منسجم و برنامه ریزی شده پیگیری شد. از جمله فعالیتهایی که جهت مارکتینگ صادراتی در کاوندیش سیستم انجام شد، حضور در نمایشگاههای بین المللی بنام بوده است.

در نتیجه حضور در این نمایشگاهها، بانک اطلاعات مشتریان بالقوه این شرکت به تعداد بیش از 50 شرکت بین المللی رسیده است که از این تعداد، مواردی بصورت بالفعل در آمده و همکاری خود را بصورت جزئی یا مداوم با کاوندیش سیستم آغاز نموده اند. این مشتریان از کشورهای ترکیه – سوریه – عمان – لبنان – عراق – پاکستان – هند – مکزیک- سوئد – کروواسی – شیلی – پرو – اندونزی – فیلیپین – تونس – یمن – سودان – جمهوری چک – اکراین – آذربایجان– سری لانکا – مالزی – عربستان سعودی-تایلند- بلاروس – رومانی و سوئد می باشند که تعدادی از آنها به صورت نمایندگان و مشتریان وفادار شرکت هستند. لازم به ذکر است در بین مشتریان خارجی، تعدادی از آنها بصورت قرداد های OEM  و CKD در حال همکاری می باشند.

این شرکت توانسته است با اتکا بر کیفیت و قیمت مناسب مزیت‌های صادراتی خود را حفظ نموده و حتی با وجود تحریم‌ها، موفق به توسعه بازار فروش خود شود. لازمه ی این حضور،   اخذ گـواهینامه های بین المللی    CE Mark، ISO13485 بوده است که شرکت با تکمیل سیستم تضمین کیفیت و اخذ این گـواهینامه ها این امر را محقق کرده است.

Image
© 2024 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی کاوندیش سیستم می باشد